back on track!

Hej igen!
nu är jag iaf tillbaka tror Alex skulle börja snart också ;)
Men iaf mycket som hänt sen vi såg senast..
Jag har vart i London, var där med halva min klass vi hade sjukt kul där fick mycket bilder.
Hände otroligt mycket där man kom närmare varandra, jag fick en nära vän trodde verkligen inte att han var sån men man ska inte dömma hunden efter håren.

Sen har jag vart på en liten clearound med båda pållarna Pitou fick sin första clearound rosett, på sin 80cm runda.
Lite bilder från London 2012! <3

från vänster Sarah jag och Emma



från vänster Julia, Emma och jag


söta vänner<3





vi som var där<3


söta vänner på dubbeldäckare


från vänster Sarah, Julia, Emma och jag som inte har en aning om vad jag görxd


charmiga<3




tog även massa natur bilder men slängde bara med en...
En bild på en fontän i Hyde park :)


/Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Josephine

2012-04-11 @ 11:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0