Åre

Hej igen!
haha nu var det ett tag sen men internet har strulat lite här uppe :((
Är ju som sagt uppe mitt i ingenstans xd
Bilder härifrån får ni när jag kommer hem igen ;)
Kommer hem lördag kväll.....

Har åkt skidor hela dagen idag man ska ju skippa sista åket egentligen men det gjorde jag inte då åker jag självklart in i en gran så tappade andan och flög nerför berget (vi åkte offpist) så nu känns det som om hela den vänstra lungan krympt typ :S
Gör ont att andas osv men men det går över snart säkert så ingen idé att gnälla om det nu ändå^^
Hoppas ni har en bra lov vecka ;)




Hahahaha när jag var på resturang förut i åre så frågade killen bakom kassan "hur gammal är du?"
jag svarade "14" han "aha...trodde du var äldre.....Du får rabatt för du är så himla söt, något du kommer ha användning för sen"



/Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0