Hej igen..

Hejsan på er!:)
Det var ett litet tag sen nu men jag har haft ganska mycket att göra och kännt att jag inte haft ork mentalt att driva bloggen riktigt utan behövde en pause.
Men nu är jag tillbaka igen!
Tänkte informera er lite om vad som pågår runt omkring mig förtillfället ;)

För det första vill jag berätta att vi har varit på Åby med Pitou och slutmätt henne, hon blev som jag trodde D-ponny hon blev precis 143 cm :)

Bilder från när vi var på Åby:





Desseutom så trampade Jasmine sig med isbroddar, inget farligt det var mest ytligt hade skydd och boots på henne så hade inte kunnat förebygga det mer... Men eftersom det är precis där hon böjer (mellan bootset och skyddet) så har hon fått vila har inte ridit henne vilket gör att hon är pigg som en stålle och jätte otålig nu xD skruttan men men vi är snart back on track så ;)


Denna helgen drar jag till åre med min familj och min moster och två kusiner ja vi får la se hur det går...
Men men i värsta fall hittar man väl någon där att hänga med rätt stort jue^^
Och pappa har sagt att han ska fixa internet till mig där.. iaf försöka så isåfall bloggar jag därifrån annars får jag väl lösa det på något sätt..

Tävlingssäongen har ju dragit igång och vecka 9 ska jag eventuellt starta årets första tävling div. 1 med Jasmine L:B hoppning då ja vi får väl se hur det går ;)

Men vi hörs senare tja så länge!


/Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0