Jag kan aldrig vara den du vill att jag ska vara babe

För jag är bara MIG kommer aldrig vara perfekt.
Men det är helt okej att inte vara perfekt, det är okej att inte göra allt perfekt.
Det spelar ingen roll så länge du är nöjd med dig själv, och är dig själv och ingen annan.
Hur kul är det att bli igenkänd som någon man inte är?? Vad är då meningen om det inte var dig själv du var.

Haha bjuder på gamla och nya bilder xD
Hahaha tack gud att man förändras säger jag bara!!
Fast det är samma "Sara" kommer alltid vara bara en bättre människa ;)

Flera år mellan bilderna men dom är tagna i ordningen jag lagt upp dom här.
(elva år på dom första bilderna och 14 på den sista)




















Hahahaha aa glad att man förändras som sagt xd



/Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0