Skolmat

Fy fan vad skolmaten är äcklig idag har inte ens vågat smaka :S
Typ potatis, shampion sås och något kött som var alldeles slajmigt mm as gott...eller inte.
Hur tänker dom när dom gör maten undrar jag då? Dom kan ju tänka att folk ska äta det för tror inte dom ätit det själva liksom.

Dom som har ätstörningar hade ju haft lättare att äta om maten vart god inte konstigt att så många enligt "undersäkningar" är magra och dom kan ju inte klaga på att man inte äter skolmaten den får ju gärna vara ätbar också då.

Hahaha Emmisen lekte med min dator igår kväll.....resultat av att ta kort med min dator är att dom kommer ut här...











HAHAHAHAHAHAHHAHA Emma vet at tdu älskar mig! :D<3


/Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Malou

Hahaha sååå söta bilder! ^^<3

2012-01-24 @ 20:08:32
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0