nu är det så jävla varmt att det inte ens går att rida...

seriöst så sjukt varmt nu va galet... orkar inte ens gå ut till stallet ska vänta satt det hinner svalna lite tänkte jag så rider jag sen för nu pallar jag fan inte värmen.

Var på mimershus idag i kungälv på en musikal "spelman på taket" eller nått sånt hette den.
Den var väl lagom seg när man har huvudvärk för att det är så jävla varmt, men dom som var där och spelade var duktiga. Men tror inte jag hade tyckt någon musikal var rolig i denna värmen.

Sen slutade vi tre i kungälv men bussen gick inte förs 15:52 ändå så jag och henke hängde med albin och tittade på kläder till honom. Haha sen hittade jag ett par röda shorts som jag gav till honom som han provade och sedan köpte, jag har as bra klädsmak på killar ;) haha nä men han sa att han skulle ha shorts så aa..

Sen väl inne i kärna insåg jag att bussen inte skulle gå därifrån hem till mig förs klockan fem, men då var Calle snäll och körde hem mig med sin moppe:)

Så nu väntar jag på att det ska bli lite svalare så jag kan vara utomhus..



kolla vad underbart det ser ut med snö och allt!


/Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0