Tattos

Fick lite insperation av Amanda när hon hade gjort ett inlägg om vilka tatueringar hon ville göra, och då kände jag att jag kan ju lika gärna visa er vad jag vill tatuera in.

Jag har velat tatuera mig länge och har funderat fram och tillbaka på motiv osv. Har ändrat mig säkert 100 gånger med!
Haha lär väl ändra mig 100 gånger till innan jag gör det. Men ska vänta tills jag verkligen är 100% säker på vad för motiv jag vill ha, vill verkligen ha något betydelse fullt. Om det blir motiv eller text får vi väl se kanske både och men det ska vara något som verkligen betyder något för mig. Och eftersom jag inte bestämt mig än för är inte 100% säker på motiv eller så så har jag inte hittat något som jag tycker är betydelse fullt än eller kommit på något som tatueringen ska förmedla.

Men jag har rätt starka funderingar på var tatueringen ska sitta iaf.
Här är några ställen jag skulle vilja tatuera mig på:


Hur snyggt hade det inte varit med en betydelse full text eller typ en fjäder på revbenen.




Eller på sidan så med något annat motiv dock, nackdelen är ju sen om man ska ha barn. Jag är rädd att den töjs ut då och då blir den ju as ful liksom.



På skulderbladet hade det vart sjukt snyggt med något najs motiv eller en text.



På ankeln med typ ett kors hade vart fräckt.




Handleden funderar skarpt på att skriva "never give up" eller "be strong" på handleden som pepp när man verkligen har lust att skita i allt och ge upp.


/Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0